Både Cousins och Gortat-Specialerna hos Unibet kan vi tillägga även om linan på Cousins gått till 14 nu. Jag gillar Gortat eddieh,skönaste spelartwittern i NBA också kolla hans inlägg när han brutit näsan. Polish Machine
http://twitter.com/mgortat
Linan på Rockets är definitivt inflated men lär finnas en orsak till det. Kanske lookahead och Houston har all motivation men för många poäng så skippar spel. Tror just lookahead var en av orsakerna till Cavs svaga insats senast så har faktiskt spelat dem idag igen. Heat har redan krossat här tidigare i år och skitsamma nu. Tror Baronen kan ha en bra match men ingen special hos mina bookies.
Det spel jag gillade mest idag är GSW TT Under 102. Kendrick Perkins har startat de 7 senaste matcherna som C med Ibaka på PF och OKC har släppt 91.1 Pts i snitt på dessa 7 vilket är klart under säsongsnittet. Perkins har stärkt deras defense utan tvekan och Warriors ska inte ha mycket att hämta idag så tror de hålls under 100. Körde Anaheim Royals också,ska inte gå emot första känslan där.
Cousins Över 13.5Pts
Cavs +13.5
GSW TT Under 102
Kings ML 2.05
Lite udda card men håller tummarna