Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-28, 17:19   #4
Sonadar

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Hmm.. är inne på Baltimore Orioles till 1,935 idag faktiskt. De har visat stor kraft och Scherzer har både haft problem med walks (6 st på 7 senaste innings) och med det antagligen missat över plattan (2 longballs på senaste 9 innings). Baltimore är som lag delad etta i homers, och har varit i slag på senaste tiden, så baserar min rek på framförallt det.
Tycker Britton har imponerat, inte bara låg ERA utan även relativt få hits. Senast 5 strikeouts mot New York. Även om han är ung, har han inte gett någon anledning att fadea tycker jag. Vet inte vilka lineups han har mött dock.
Offensivt sett tycker jag det är ganska lika, får nog trots allt ge Detroit en liten fördel, men tycker ändå Britton förtjänar ett spel här.
Nu när vi är så sent inne i ST känns det också som att man kan ge starters mer och mer vikt i reken eftersom de oftast brukar landa runt 5-7 innings beroende på pitch count.

Toronto Blue Jays till 1,885 har ju sett fina ut i allmänhet, och ställer idag upp med sin starkaste uppställning. De möter ett svagare Boston offensivt sett och en osäker pitcher, 3IP på Tony Pena, 4 walks och bara 56% strikes. Kyle Drabek är väl ingen superstjärna, men under våren har han imponerat ändå. 2-0 i record, 3,27 ERA, 11 IP, 1,27 WHIP, bra siffror i ST.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat