Avvaktar med Texas tills lineups kommer. Har dock redan hittat tre spel jag kanner mig komfortabel med. Tankte skriva kort om alla tre:
Ogiltigt spel-ID: 335402
Nate Bump kanner inte manga till (och inte jag heller innan jag borjade kolla upp dagens match). Bump kommer fran PA och hejade pa Phillies som ung. Som 34-aring blev Bump signad av sin gamla favorit-klubb (efter 3 ar i Marlins 2003-2005) och spelade for Iron Pigs (AAA) och blev utvald till All-Star. Fina siffror nar han var skadefri och gor sin forsta ST-match nu (Lee kor AAA-match idag). Norris har 16 IP under ST och har 6.75 ERA. Senast blev det 4 ER pa likamanga innings mot Rays.
Ingen top of the line roster for Astros (ingen Hunter Pence eller Carlos Lee) medans Phillies anda startar manga bra spelare. Howard spelar inte men Mayberry kommer med 39 TBs pa 63 AB ge en del kraft minst sagt.
Ogiltigt spel-ID: 335403
Tigers gar som ett anglok genom varen och jag tror faktiskt att de har chans att kunna fullfolja aven under sasongen. Idag startar man sin absolut basta trupp och aven min namne Scherzer (killen med ett brunt och ett blatt oga) ar ingen ungtupp. O's (14-14) har en bra trupp men Britton kommer ha det svarare att klara av sina motstandare an Scherzer. Lika odds och jag valjer att tro att Detroit utokar sina 20-12.
Ogiltigt spel-ID: 335406
Cubs ar 14-17 under ST, Indians 14-13. Dock anser jag inte att Indians satter en battre lineup till dagens match. Bada lagen startar i princip sina forsta 9 men Indians raknar jag som ett samre lag. Indians har DH men Zambrano har battre karriar-BA som hitter an ett antal Indians-spelare. Zambrano har spelat bra fram till senaste matchen och med all den rutin han har lar han skarpa sig under sista matchen innan sasongen. Carrascos siffror for sasongen ljuger inte och Cubs har chansen att rivstarta offensiven igen (vilket man gjort flertalet ganger under ST men inte lyckats fullfolja mer an en match). +pengar betyder spel.