Ämne: NBA 21/3
Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-22, 04:13   #29
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25038

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag tror vad jag vill och talar om för dig vad jag tror och tycker också! Det här handlar inte om mina spel utan om dina. Jag skulle aldrig komma och säga i efterhand vilka "högoddsare" som jag livespelade in, det är så jävla fattigt så det finns inte. Tomtar som gör så talar aldrig om de 10 livespelen som de missade samma natt men vill gärna ha ett par klappar på axeln för att man lyckades hitta 1 vinnande spel. Det vore faktiskt intressant att höra vilket syfte du hade med att skriva det inlägget? Du ville väl helt enkelt ha lite credd för att du spelat på något fint, men tyvärr så blev det motsatt effekt då majoriteten här faktiskt inte är på en intellektuell dagis nivå!

Jag vet inte varför du blandar in "livet" i det här, vi är på sharps.se, Sveriges största spelforum, här handlar ALLT om spel, sen om jag har katt eller hund hör inte hit och vill du att man ska diskutera hur ens liv är mer än hur man spelar så tycker jag du bör söka dig någon annan stans.

Ja det är faktiskt synd att man inte kan ignorera vissa personer för då hade vi inte behövt läsa dina glorifieringsinlägg! Sosse - moderat, katt - hund, man - kvinna, återigen vad spelar det för roll? Försök lära dig hur livet fungerar på ett spelforum så kan vi hålla resten av livet för oss själva då det inte hör hit!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), kingscania (+3)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat