Citat:
Ursprungligen postat av fondell
Tror också på lakers, högg dem tidigt då jag trodde public skulle vara över dem. Ser nu att -2 har gått från 1.95 till 2.14 på sbobet.
Aja, ibland kan det vara på det hållet också
Under 216 ser också lovande ut, blir nog långa anfall. Får se när jag vaknar, kan inte vara uppe och får se matchen i repris!
Ha det
|
Public
är på LAL inatt.
Tre picks ytterligare för natten, kortare kommentarer då sängen väntar/jobb imorgon och direkt när man slutar vid 16:00 bär det av till Jönne för att se QF 3:7 i SM-slutspelet mellan Hv71/AIK.
Ogiltigt spel-ID: 316887
Ogiltigt spel-ID: 316901
Ogiltigt spel-ID: 316896
Tror på en match där defence avgör och LAL har visat tidigare i dessa stormatcher att det är just i denna del de avgör matcherna till sin fördel. Tror inte på något trendbrott inatt.
Suns har skrämmande enkelt för Nuggies at homecourt, så jag väljer att kliva på ATS då jag kan se de vinna med +7/+8 på ett relativt komfortabelt sätt mot Nuggies som är lite beskedligare på resande fot.
Jag väljer dessutom att kliva in på under, egentligen en ren fade på public då jag tycker de är fel ute som väljer över i denna matchup.
Citat:
13 of 25 games in this series have gone UNDER THE TOTAL when Phoenix playing at home since 1996.
4 of 5 games in this series have gone UNDER THE TOTAL when Phoenix playing at home over the last 3 seasons.
|