Ämne: Pokertråden
Visa ett inlägg
Gammal 2011-03-02, 14:26   #9
Lemasive
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Det kan jag iofs känna igen rätt väl. När en fisk drar ut på en out och sen går lös i chatten plus eventuellt lämnar bordet kan känslorna lätt ta över. Sen minns man ju badbeats hellre än en tursam hand i egen favör.

Spelar enbart CG live just nu och turrar på nätet. En bra mix!

Hur mkt drog du in när du levde på pokern om man får fråga en sådan fråga? nyfiken. Och hur såg din vardag ut när du var grinder?
Min vardag när jag grindade var vakna, pissa och borsta tänderna. Sätta mig direkt vid 2 bord/räckte gott och väl och körde 10/20 NL. Sedan sitta där fram tills middagstid(vakande runt 11-12) då jag alt som oftast köpte hem pizza eller gjorde pasta och köttbullar. Sedan fortsatte jag och lira fram tills runt 23:00 då jag kollade lite serier och käkade nån nattmat. Sedan var det bara att börja om igen dan efter, på lördagar så hade jag en fri dag. Då jag drog ut alla sladdar ur datorn och låste in nätverkskabeln för att förhindra fyllespelande.

Jag tog ut runt 15-25 i månaden, och min absolut största pott var ett misstag. Jag hade musen väldigt nära skärmen och istället för att trycka på fold blev det all-in. Sedan vågade jag inte mig in till datorn på 3-4 timmar hehe.

Vann bra med pengar den gången dock. Jag slutade för att allt man gjorde var poker, poker, poker.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat