Blir kort om varje, då jag är stressad och otroligt jävla sliten/trött. Har dock funnit tre spel jag gillar inatt.
Ogiltigt spel-ID: 304543
Ogiltigt spel-ID: 304580
Ogiltigt spel-ID: 304589
Magic ser faktiskt bättre och bättre ut IMO och Knicks var faktiskt inte så jävla överbra senast mot Heat, skytte på 39% är inte dugligt för att hänga med DH & Co på bortacourt. Köpte ner spreaden en halv poäng för att slippa eventuell push vid träff på originalspreaden.
Fortsätter gå med under i Hornets matcher då jag fortsatt hävdar att de är just vad de visat i princip hela året (underteam), med en viss streak där de gick över några matcher. Nu på sistone och flertalet matcher sedan har de börjat med detta relativt långsamma tempot igen och bra D där de tvingar motståndarna till flertalet turnovers. Craptors brukar choka titt som tätt men har skjutit bra senaste matcherna, tror dock det tar stopp inatt mot ligans tredje bästa defence-team.
Citat:
13 of 21 games in this series at Toronto have gone UNDER THE TOTAL since 1996.
|
Spurs utan Parker, känner dock att det finns uppbackning deluxe bakom honom som kan kliva fram när det behövs. Ginobili gjorde det senast när Spurs mötte just Grizz hemma, 35p totalt varav 18p i 4Q! Tror Spurs har goda chanser att fixa en "doggie-seger" inatt. Public är på Grizz men det känns enbart pga att stora Spurs är utan store Parker, han betyder mycket utan tvekan. Men så här mycket?
Citat:
San Antonio is 22-8 SU at Memphis against Memphis since 1996.
San Antonio is 3-1 SU at Memphis against Memphis over the last 3 seasons.
|
BOL!