Ämne: NBA 24/2
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-24, 21:48   #10
Jespaah

Jespaahs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Att Rose spelade 38min igår, är inte speciellt ovanligt om man får säga så. Denna säsong har han snittat just 38min/game och senast när Bulls mötte Heat så var han oncourt 43min och bidrog starkt till segern med sina 34p. Ska ju dock sägas att LeBron inte var med i senaste mötet och hade han deltagit så hade antagligen Heat vunnit den.

Leanar faktiskt åt Bulls ATS men låter pengaflödet från public skjuta upp spreaden någon poäng till som jag tror/hoppas blir fallet.

Fallet är detsamma med Celts, public på där så låter det falla igenom ytterligare och tar en högre spread på Nuggies som jag är sugen på inatt. Eller om jag cockar upp mig ytterligare något snäpp och går med Nuggies SU?

Jepp Lebron var inte med som du säger samt att Bosh blev tvungen att kliva av tidigt, så Wade var "ensam" i den matchen. Det gör att man leanar åt Heat men samtidigt har de inte varit bra mot topplagen förutom en grym match mot Lakers. Nöjer mig med Celtics till att börja med, visst de är borta där de haft problem men annars mot Denver har man haft de lätt och snittar stora vinster. Denver har också ett nytt lag och då vill man inte möta Boston, vi såg hur de gick i första matchen för säsongen när Heat kom med nytt lag men blev uppätna större delen av matchen. Lycka till ni som är på de gröna!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat