Ämne: NBA 15/2
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-16, 00:55   #23
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Oyhoy!

Ogiltigt spel-ID: 284891

Ogiltigt spel-ID: 284988

Ogiltigt spel-ID: 285042

Citat:
Charlotte is 3-1 ATS versus @Chicago over the last 3 seasons.
Något rätt måste de ju göra iochmed detta? Bobs har slagit Bulls de två tidigare mötena denna säsong och det är revengetime, frågan är då om det blir en blowout? Jag tror inte det finns utrymme för det eftersom jag är inne på samma linje som papak angående att defence blir den avgörande faktorn i denna match. Bulls vinner säkerligen men double digits? Nix.

Gillar vad 76ers visat på slutet och jag känner mig tvungen att gå med de inatt. Även i denna match finns revenge a loss-vinkeln när de ställs borta mot Grizz och gillar statsen.

Citat:
Philadelphia is 23-10 revenging a loss vs opponent.
Philadelphia is 17-7 when playing against a team with a winning record.
Philadelphia is 9-5 ATS versus @Memphis since 1996.
Philadelphia is 2-0 SU against @Memphis over the last 3 seasons.
Grizz hade ett riktigt bra (~56%) skytte när de slog Nuggets borta senast, men det kommer knappast upprepas inatt. Det kan jag nästintill garantera utan att sticka ut hakan alltför mycket. Detta kommer bli en benhård match inatt och då känner jag mig tillfreds med att ha några poäng tillgodo vid en jämn match i slutminuterna. 76ers for the win!

Den sena matchen, den ser jag verkligen fram emot. Om man nu orkar hålla sig vaken that far! Ellis, Curry, CP3 m.fl. Kan ju inte bli annat än underhållande. Gillar vad GSW visade i 2H senast mot Thunder och hoppas de rider vidare på den vågen. Ellis hade en monstermatch med sina 33p och vi kan ju hoppas att han har en lika bra natt mot Hornets. Gillar ML bättre än låg spread då det bara skiljer ett tiotal punkter i odds.

Let's goooo!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
papak (+1)

Senast redigerad av Overkill den 2011-02-16 klockan 12:11.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat