Själv spelar jag ikväll:
Boston Celtics - Miami inkl OT
Orlando Magic - Los Angeles Lakers inkl OT
---> 3.29 @ Unibet
Boston Celtics - Miami Heat Ö188.5 poäng
---> 1.90 @ Unibet
Boston Celtics - Miami Heat -1 HT
---> 1.88 @ Unibet
Orlando Magic - Los Angeles Lakers +1 inkl OT
---> 1.95 @ Unibet
Här kommer motivering för alla spel med dessa 4 lag inkluderat ikväll.
Vi börjar med spelen på Boston Celtics - Miami Heat matchen:
Enligt snittet bör matchen sluta med 195 poäng totalt enligt snittet de senaste 6 matcherna. Tidigare möten dessa lag emellan har slutat under 188.5 men ikväll tror jag att det blir ändring på detta och att matchen blir en poängexplosion. Jag tror även att Miami leder med mer än 1 poäng i Halvtid. Inför matchen kommer Boston med många tveksamma till spel. Shaq O'Neal, Delonte West, Semih Erden och Nate Robinson är alla tveksamma till kvällens möte. Jermanie O'Neal och Marquis Daniels är definitivt borta för Boston. Miami kommer med endast Udonis Haslem borta. Detta möte kommer bli riktigt underhållande att titta på och enligt mina känningar även poängrikt.
Nu till Orlando Magic - Los Angeles Lakers matchen:
Här har jag valt att spela matchen i min dubbel samt att Lakers har +1 poäng matchen igenom. Magic kommer från en betydligt svagare form än vad Lakers gör inför denna match. Lakers kommer till denna match med en Kobe Bryant i otrolig poängform. Man har Matt Barnes och Theo Ratliff borta medan Devin Ebanks är tveksamm till spel. Magic kommer utan Daniel Orton som är borta från matchen och Brandon Bass som kan komma att spela ikväll. Tveksamt om han hinner återhämta sig. Här ser jag Lakers som favorit och spelar därför dom i dubbeln och +1 poäng.
Kan komma fler spel framåt kvällen men detta e det jag spelat på hittills. Taget från min blogg // JPM
|