Ämne: NBA 13/2
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-13, 01:03   #1
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

NBA 13/2

Ogiltigt spel-ID: 281101

Ogiltigt spel-ID: 281094

Ogiltigt spel-ID: 281092

Tog dessa tidigare inatt då det kändes väldigt tänkbart att totalerna skulle droppa och det har de också gjort, tror det kan fortsätta neråt ytterligare någon poäng.

Celts + toppmatcher = Tajt, tätt och fokus på bra defence. För det är just bakåt man avgör sådana här matcher och vinner titlar. Tror det kan bli rätt slow tempo och långa posessions med två lag som verkligen vill vinna denna matchen. Celts har skjutit sådär senaste matcherna och senast mot LAL låg de på ~40%, tror att Heat kan hålla de till liknande % ikväll.

LeBron & Co i Heat har haft ett riktigt bra skytte (~50%) senaste matcherna, men nu är det ligans bästa defence up against it och bortacourt vilket inte gör saken enklare. Heat å sin sida "ståtar" med ligans femte bästa defence.

Har denna runt max 185-186 så let's ride with it!

Vad jag tycker om Magic vet nog de flesta som hängt i NBA-trådarna senaste nätterna. Tycker inte det ser bra ut och senast mot Hornets och då syftar jag främst på 2H så fick de bara i 41 poäng. Det defence som CP3 & Co visade upp då visade Lakers upp i 2H när de slog Celts in awaycourt, förvisso imponerar det mer på mig då de höll Celts till 33 poäng i 2H och avgjorde matchen.

Kan se ett liknande scenario i kvällens bortamatch när de är up against Howard & Co. Gillar dessutom statsen för underspelet och 196 känns väl mycket för dessa lag att klämma i ikväll under rådande förutsättningar och det känns som kvällens bästa pick i NBA.

Spelet på Lakers är ett rent autobet, ser goda chanser till att de knäpper Celts+Magic på bortacourt under samma vecka.

Let's go, heeey hooo!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Vlad (+3), robbson11 (+2), fondell (+4)

Senast redigerad av Overkill den 2011-02-14 klockan 00:27.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat