Gillar även dessa, men att skriva rek var ju väldigt tidskrävande märkte jag nu.

Får bli när man har gott om tid! Får bli korta kommentarer.
Ogiltigt spel-ID: 276791
Ogiltigt spel-ID: 276793
Att jag inte gillar hur Magic uppträder på planen nu kanske märktes redan i gårdagens tråd. Offensivt är det väldigt ineffektivt, framförallt var det så i 1H medans de snyggade till det i andra, men inte tillräckligt för att jag ska vara tillfreds.
76ers har spelat väldigt bra under en längre tid nu och det ser jättefint ut, känns som att jag måste rida med här tills hjulen fallerar.
Clippers skjuter väldigt illa just nu och har så gjort under de senaste två veckorna i princip, känns som de är i väldigt behov av att få tillbaka Gordon från skada men det dröjer ännu några matcher.
Knicks har jag alltid gillat, sedan man var liten typ.

Skyttet senast mot 76ers såg väldigt bra ut och kan de komma upp i någorlunda liknande standard inatt så fixas denna match ATS med minst några poängs marginal.
Sådär, då får vi se hur det går inatt och hoppas man slipper gorma sönder tråden framåt 03-tiden med massa bullshit!
Under natten får jag fundera lite på min sista lean om det blir spel även där. Let's see about that!
BOL!