Ämne: Provocerande!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-01, 14:03   #6
rovfisken666
Banned

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av knoppen_72 Visa inlägg
Tackar för ett bra inlägg.

[...]

Har nog lagt ca 1-2 timmar per dag i snitt. 10-16´timmar är i princip 2 dagars arbete per dag det är imponerande. hur får du tid med annat? Har inget större behov av att följa mina spel svårt att påverka.

Kan va bra att se matcherna då man kan lira Live fast samtidigt finns det en fara med detta då man inte hinner analysera sina beslut och de kanske fattas mer med känslor en analysernde. Vet att jag sa emot mig själv lite där, då jag själv talar om att jag kör på magkänsla. Men jämför med poker där man kan bli tiltad och ivrig att vinna igen pengarna.
Jag gör inget annat om dagarna just nu faktiskt, går och handlar mat bara. Tanken är dock att jag ska minska ner tiden så att jag kan träna eller göra något annat kreativt också. Varför jag följer matcherna är för att det dels ger lite kickar som vi alla människor har behov av men framför allt för att se hur laget presterar. Det kan vara viktig info i kommande spel. Ibland kan man läs fel på enbart statistik ju. När Newcastle vinner med 5-0 mot West Ham tror man ju att de ägt matchen på alla plan men samtliga mål var skitmål och där kan man hamna snett ifall man inte sett matchen. Nu såg jag förvisso inte hela den matchen men ändå

Klart att det finns risker med livespel, jag kan gå in än mer om oddsen stiger ifall jag anser att oddsen enbart följer resultatet och inte hur matchen ser ut. Då kan jag göra större tapp, det är en fara jag måste analysera mer hos mig själv. Samtidigt så dyker det upp fantastiska spel via live då marknaden på Betfair (där jag håller till 95%) hamnar helt fel i sina värderingar när det väl händer något utan att ta hänsyn till andra saker. Två exempel är handbollen Frankrike - Danmark när det återstår 30 sekunder med Frankrike i ledning med ett mål men där Danmark har bollen med Time Out. Tre i odds på att matchen slutar lika känns som ett överodds utan dess like. Sen i skidskytte så står ledaren i sjukt låga odds fastän flera duktiga inte ens har startat och det finns giftiga i spåret med skjutning kvar. Det är så jag upplever det åtminstone.

Jag har slutat med pokern då den tiltade mig helt ibland och jag är glad att jag tröttnade på det, för det var bara för tråkigt till sist
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat