Ämne: Provocerande!
Visa ett inlägg
Gammal 2011-02-01, 13:52   #5
knoppen_72

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 159

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Nu är jag visserligen fortfarande en färsking. Förra hockeysäsongen va min första med mer seriös betting, avslutade förra säsongen på en positiv ROI på 106% på lite drygt över 400 spel.
Men det jag upplevde både då och nu som det största problemet är att, iaf jag, hamnar i extrema svackor där det kan gå två-tre månader med resultat på minus 20-30 units per månad. Tror nog den största konsten med att tillslut bli en stabilt vinnande spelare i längden är att hitta ett effektivt sätt att korta ner dessa svackor och jobba sig ur dem på ett bra vis.
Själv ser jag mig fortfarande inte som någon vinnare i längden även om jag nu ligger plus med en ännu bättre ROI under mitt andra år. Just för att jag inte riktigt tycker mig kunna behärska mina svackor på ett 100% sätt än.

Det jag väl egentligen vill få fram är väl att en ROI på 106% efter 100-200 spel det klarar rätt många, frågan är hur många som klarar det efter 1500-2000 spel? Klarar man att hålla upp ROI trots att man genomgår månadslånga svackor osv, först då börjar man kunna se sig som en vinnare.

Jaja, säkert inget vidare givande svar och de finns garanterat många rutinerande rävar som kan tillföra mer här.
Tackar för ditt inlägg allt är intresant att läsa
knoppen_72 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat