Ta detta på rätt sätt nu!
Har gjort min första månad som lite mer seriös spelare med ett roi på 106.73.
Har inte spelat för några större pengar men omsatt ca 6000 under denna månad ungefärl ika mycket som min spelkassa är på.
Känns som jag har fått in en bra feeling för bedömma vad det finns värde i.
Men det kan ju snabbt förändras.
Men lekar med tanken att man hade 100 000 så räcker det i stort sett med ett mitt Roi så har man ju fördubblat pengarna på ett år. Är ju en ganska bra sidoinkomst
Så vad är kruxet?
Ni som är vinnande spelare hur mycket omsätter ni i förhållande till bankrullen och hur många vad kör ni per månad?
´Hur går det till när man blir limiterad?
Vid vilka belopp blir man det?
Kan sägas att jag mest spelar på de stora ligorna. Detta gör säkert att man missar en del godbitar men har svårt att se mig skjälv sitta och läsa på om grekiska andraligan i fotboll. Tanken med spelande måste väl ändå va att dra in så mycket deg som möjligt till så lite möda som möjligt.
Hur mycket tid lägger ni ner på matchanalyser.
För egen del går jag ofta på magkänsla men givetvis kollar jag fakta kring de matcher som jag får känsla för.
Tycker ju inte att det skall vara så svårt att dra in 100 000 under ett år det svåra är ju hur man skall få tag i de hundra första
Tacksam för lite svar vet att inlägget kan kännas lite provocerande då jag läst runt i lite trådar känns det som man måste va matematiker, statistiker och sierska i en och samma person för att ens lyckas gå runt.
Tycker det borde räcka med ett genuint sportintresse, magkänsla och sund moneymanegment
Ge mig gärna mothugg!