Ämne: NBA 30/1
Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-30, 20:36   #9
Storchen

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 750
Standard

Dessa sitter jag på...hinner dock inte motivera nu då jag måste rusa iväg på en grej...

Magics 1Half -8,5 @ 1,93 Betsson 5u
Nuggets TT over 104 @ 1,93 Betsson 3u
GSW 1Q -1 @ 1,85 Unibet 3u
Dwight Howard over 35,5 Points+Rebounds @ 1,85 NordicBet 3u

3-1 +9,75u

Kort och gott Cavs har inget motgift mot Howard inside! Har han en ryggsäck eller två så går boll ut på perimetern där Orlando är NBA´s bästa 3point team. Jameer Nelson lär starta trots skadan senast men då man skall till Memphis imorrn så tycker jag 1Half är klart bättre spel än FT med gigantisk spread (NBA mått mått trots ett horribelt Cavs)
Vidare Magics tredje bästa hemma team 1Half med +6,3pts margin mot Cavs som är NBA´s sämsta borta som hemma, med -9,3pts margin. M.a.o effektiv line på -15,6 vilket ger oss avarage på +7pts att spela på gentemot 1Half spreaden!

Howard snittar förövrigt 35,8 pts+rbs över säsongen och är över linan 7 av senaste 10! ser 30+15 men faran är om han foular ut tidigt vilket är lite av hans svaghet men som han kontrollerat klart bättre denna säsong, och hur mkt han vilas under 2Half vid störe ledningt inför Heat imorrn!?

Utah är NBA´s sämsta borta lag i 1Q med -6,1p mot GWS´s -0,7p hemma.
Jazz fortfarande utan deras playmaker DWill som är out inatt med och Jazz tar även emot Bobcats hemma imorrn medans GWS får en tredagars rest. GWS skjuter mest i NBA d.v.s har flest FGM-attempts varav en effective FG% på 53% hemma mot Jazz 48,9% borta.
Fullt med goda 3p skyttar i GWS och det lär regna from down town.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Vlad (+1), Boone (+5)

Senast redigerad av Storchen den 2011-01-31 klockan 09:46.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat