Visa ett inlägg
Gammal 2011-01-29, 13:09   #40
rovfisken666
Banned
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: På hemlig ort
Inlägg: 348
Sharp$: 551

Rovfisken- nya regler-1102
Stats: 92 - 131 - 4
ROI: 99.28%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Tänkte bara ge mina rysare i dag. Så får vi se ifall de kan prestera.

V75-1: nr 4 Karbo Cake - Känns som den kan få ett ok lopp och då är strecken för lågt här.

V75-2: nr 9 Asterope - Får rygg på Goops häst och med lite tur blir det en bra position och jag tycker den här hästen kan få ett topplopp och då blir den småfarlig till slut.

V75-3: nr 10 Colombian Necktie - Går alltid bra till slut men oftast med bakspår hamnar den illa till och med tempotorsk kan den inte passera alla på upploppet men den ska aldrig glömmas bort, speciellt inte i en dålig gulddivision.

V75-4: Hittar ingen rysare med chans här utan vi jobbar in nr 2 Forrest Gump tycker jag.

V75-5: Vem som än vinner känns det som en rysare men är det inte dags att det smäller i ett lärlingslopp nu så att det står härliga till? Ja, jag hittar ingen specifik men de tre-fyra minst streckade kan mycket väl vinna.

V75-6: nr 9 Ideal Kemp - Ingen riktig rysare då den är streckad på 10% men det är väl den jag tror mest på av de som är lite mindre streckade.

V75-7: nr 11 Abano Suit - Åter igen Untersteiner och nu med en 1%-are vilket känns alldeles för lågt även om det är tufft emot och spåret inte är det bästa men Untersteiner och Halmstad kan duga långt och hästen är inte så tokig.
rovfisken666 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat